Analiza rezultatov tcpdump

Metod Kozelj metod.kozelj at lugos.si
Tue Sep 3 09:00:28 CEST 2002

Howdy!

Rad bi delal (precej osnovno) analizo prometa na nekem omrežju. Zanima
me predvsem
- število povezav na določen servis
- pretočen promet

Za pobiranje prometa bi uporabil tcpdump, iščem pa kakšno orodje za
post-procesiranje. Kar sem do sedaj našel na internetu, se precej
orientirajo na posamezne seje, mene pa zanimajo bolj statistike. Zanima
me recimo tabela s številom povezav na servis http (recimo po 5-minutnih
intervalih). V tej isti tabeli bi rad videl tudi povprečen promet na
sejo in število retransmissionov TCP paketov (v vsaki smeri).

Ali je kdo že videl kakšno ustrezno orodje?

--
Peace!
  Mkx