Novi apache in php

Davor Guttierrez davor na guttierrez.org
Pon Sep 2 06:33:48 CEST 2002

Pozdravljeni

Na enem starejsem serverju sem nadgrajeval Apache na verzijo 1.3.26 in
PHP na 4.2.2., dodal sem še mod_perl podporo za MySQL v PHP itd. MySQL
je se verzije 3.23.38. No sedaj pa k problemu. Vse se zinstalira prav,
PHP strani delajo, cgi skripte delajo, virtual hosting dela.

Dela mi recimo MySQLAdmin orodje za kreiranje baz preko www strani. Ko
pa pridem na recimo stran, ki uporablja phpBB2 forum, pa stvar crkne.
Caka cca. pol minute in jo vrze ven, med temi pol minute naraste load
serverja dokaj visoko, potem pa spet zacne padati. V logih ni nicesar
pametnega, kaj bi bilo povezano s to napako.

Za info samo se to, da je prej bil Apache in PHP instaliran iz RPMjev,
zdaj mam pa vse iz sourceov.

Ima kdo kako idejo, kaj sem narobe naredil?

LP,

D.

Dodatne informacije o seznamu lugos-list