[LUGOS] neuspesno logiranje na cvs server

Uros Gruber uros.gruber na sir-mag.com
Ned Sep 1 12:15:53 CEST 2002

Hojla,

Friday, August 30, 2002, 11:25:20 AM, you wrote:

RP> Fora teh virtual userjev je v tem... OK.. poglejva primer:
RP> -----------------
RP> Imam en CVS repozitorij. Imam skupino 9 ljudi, ki bodo delali na nekem
RP> projektu. Projekt razpade na 3 delovne skupine (3 ljudje/skupino). Vsaka ima
RP> svojo nalogo in svoje datoteke. Vsaka skupina ljudi lahko spreminja samo
RP> svoje datoteke v CVSju vendar lahko "dol potegne" datoteke od ostalih skupin.
RP> Kako sedaj to izvesti ?

RP> /cvsroot/CVSROOT/passwd:
RP> user1:geslo1:ruser1
RP> user2:geslo2:ruser1
RP> user3:geslo3:ruser1
> [...]

Se pravi ce bi imel recimo zeljo sledece:

imam 3 ljudi, ki bi zeleli svoje strani nadgradit preko
cvsja. Razvijalec jim pac popravi kar je narobe in potem to
comita na cvs.

Zdej pa nocem da bi ti 3je ljudje pisali, torej jih napisem v
datoteko

CVSROOT/readers.

potem pa prav tako ne bi rad da en drugemo berejo kodo.
(module).

se pravi bi potem takem moral naredit 3 sistemske uporabnike

user1:geslo1:ruser1
user2:geslo2:ruser2
user3:geslo3:ruser3

zdej kako izvedit z mapami in permisioni glede na to da pa
tisti developer naj pise po vseh. Medtem ko ti sistemski
uporabniki lahko samo berejo.  In ali lahko imam pri teh
ruserjih bash nastavljen na /sbin/nologin itd.

lp Uros

Dodatne informacije o seznamu lugos-list