[LUGOS] postfix in prijatelji

Andraz Sraka a at aufbix.org
Tue Oct 8 15:22:06 CEST 2002

re

On Tue, 2002-10-08 at 15:00, himbaATvolja wrote:

> sam opis delovanja in nastavitev ni tako hud problem, ampak ali obstaja kak
> linux guide ki bi te vodil od installa do posiljanja emailov, cez cel
> postopek. zelo fajn bi blo ce bi imel vkljucen se kak courier za imap
> maildir-e ?

ne bi bil rad nevljuden pa to, ampak "google it" .. bos naletel na
veliko uporabne dokumentacije in celo step by step postopkov.

Ceprav osebno sem mnenja, da pri osnovni konfiguraciji postfix-a in
courier-imapa nimas kaj komplicirat, ker ze skoraj v sami osnovi deluje.
Drugace pa lahko konkretno vprasas, kaj te muci oz. kaj bi rad nastavil
..

lp,
 Andraz

--
   I say, if your knees aren't green by the end of the day, you ought to
seriously re-examine your life.  -- Calvin