[LUGOS] Problemi z bootanjem

beernarrd at email.si beernarrd at email.si
Mon Oct 7 17:23:45 CEST 2002

Če povem po pravici, sem ravno hotel instalirat icewm, pa sem si ogledoval
dokumentacijo v lynxu, ko se je mlinčku zavrtelo in sem ga lahko samo ugasnil
po 10 minutah upanja.
Ampak za tole stran pa nisem vedel in je res vredna upoštevanja.
Tako požrešno nastavitev sem si pač omislil, ker je po defaultu takšna. Sicer
sem zmetal ven vse, za kar sem vedel, da ne bom potreboval, ampak očitno je
ostalo še cel kup zadev za katere pojma nimam kaj delajo.

Sedaj pa bistveno vprašanje: Kako naj usposobim računalo, da se mi bo nabutalo
vsaj do konzole, oziroma ali je lažje kar nanovo namestiti linux.
LP Bernard