[LUGOS] security izobrazevanje

Mitja Zabukovec mitja.zabukovec at rs-pi.com
Mon Oct 7 16:29:13 CEST 2002

On Monday 07 October 2002 16:16, Stojan Rancic wrote:
> Hojla Iztok,

> Se strinjam, ampak vprasanje je bilo konkretno glede linux/unix
> varnosti, ne varnosti na splosno.
>
> Ce se gres zdaj varnostno politiko v podjetju, izobrazevanje
> sodelavcev/podrejenih o tem, kaj varnost sploh je, ... potem je
> vsekakor fino meti teoreticno podlago, na kateri gradis sistem, sicer
> prej ko slej zaplezas v detalje in zgubis pogled nad celotno sliko.

zivjo,

da bolj konkretno razlozim svoj problem:
sem na pol sistemc v firmi, kjer se ukvarjamo tudi z webhostingom.
(na pol pomeni, da nimamo profi sistemca in sem jaz vskocil, ker
se kao spoznam na Linux)
o administraciji sistemov in varnosti znam toliko, kot sem se sam naucil.
Problem je, da se nima s kom/cim primerjati.
A je to kar vem, veliko, malo, nic ?

Kar pravi Stojan je vse res, toda ucenje v praksi je ucenje na napakah,
ki pa si jih bolj tezko privoscim. Napaka bi pomenila vdor (onemogocenje)
web serverja, na katerem je kakih 40 web siteov.

verjetno obstaja polno moznosti, kako vdreti v sistem, za katere jaz sploh
ne vem, da obstajajo in o tem bi se rad poucil.

se najbolj bi mi prav prisel en guru, ki bi pregledal moj sistem in povedal,
kaj ni v redu in kaj je za narediti.

lp,
MItja