[LUGOS] tv tuner

Matija Grabnar matija.grabnar at arnes.si
Mon Oct 7 09:04:30 CEST 2002

> ktero kartico naj iscem, da bom lahko v linuxu:

Tako, ki je podprta v BTTV za Linux. Avermedia, Fly, in podobne.

> * gledal tv v vsem spektru, dosegljivem na kablu
> * snemal ta tv na disk v raw/mpeg/mpeg2
> * imel tv in/out (s-video ali podoben)
> in da bo to delalo dobro, je dobavljivo pri nas in je zmerne cene?
Cene takih kartic so reda 20Ksit.

> razmisljam namrec o tem, da bi vhs koncno zabrisal na smetisce zgodovine ...

Jaz sem to ze naredil. Najprej sem za snemanje uporabljal Nvrec, zdaj
uporabljam kar mencoder (ki je zraven pri mplayer-ju.)

Mplayer (www.mplayerhq.hu) je najbolj obsezen player, ni pa pretirano
prijazen do uporabnika, in prvo prevajanje (ko se ugotavljas, katere vse
dodatne knjiznjice potrebujes) je lahko traumaticno.

CPU zasedenost pri snemanju je po mojih izkusnjah najbolj odvisna od tega,
kaksne so dimenzije slike, ki jo zajemas.

Televizijo normalno gledas z xawtv, lahko pa tudi istocasno snemas in
gledas (ce imas dovolj mocan CPU). Tu je caka v tem, da mplayer konca
z delom, ce pride do konca datoteke, zato moras zadevo narediti tako
da snemas recimo v primer.avi, gledas pa z
cat primer.avi |mplayer  -