Popravek za Mandrake 9 (Mandrake Control Center)

Gregor Pirnaver gregor.pirnaver at email.si
Sat Oct 5 09:43:16 CEST 2002

Pozdravljeni!

Če uporabljate Mandrake 9 in se Mandrake Control Center ne
zažene, ker uporabljate slovenske jezikovne nastavitve,
prenesite to datoteko:
http://linux.newexistence.org/drakconf.mo
v ta imenik:
/usr/share/locale/sl/LC_MESSAGES

PS
Zahvala za ta popravek gre Mitji Mastnu, ki je ugotovil vir
napake in me kot zadnjega prevajalca tega modula opozoril
nanjo:
--- *** ---
Odkril sem, da se napaka zgodi v primeru, ko Perl skripta
išče objekt v menuju z imenom "Embedded Mode".
V datoteki s slovenskim prevodom (drakconf.mo) je izraz
"Embedded Mode" zapisan dvakrat, prvič brez vodilnega
podčrtaja (Embedded Mode), drugič pa z vodilnim podčrtajem
(_Embedded Mode). Slovenski prevod pa obakrat vsebuje
vodilni podčrtaj (_Način vstavka).

Pa še to:
Če bi se rad kdo lotil prevajanja Mandrake-a, so tu potrebne
datoteke:
http://www.linux-mandrake.com/l10n/translations.php3

Za prevajanje lahko uporabite program kbabel. Datoteke pa iz
po formata prevedete v mo format z ukazom msgfmt.

lep pozdrav
--
Gregor @ Mandrake 9.0 -> KDE 3.0.3 -> Kmail 1.4.3 -> ;-)