[LUGOS] Zacetniska vprasanja

Fredi Najžar fredi.najzar at siol.net
Thu Oct 3 22:52:12 CEST 2002

gorank at email.si wrote:

> 4. Redno uporabljam PalmPilota. Prej sem na Win okolju redno sinhroniziral podatke.  V Xih sem skonfiguriral zadevo, da deluje, vendar le do hitrosti 9600.
kar poskusim z vi?jimi hitrostmi, prej ali slej prekine z napako.
Poskusil sem nadgraditi pilot-link, vendar imam neskočne te?ave z
RPMji - vsak, ki ga po?enem zahteva nove datoteke - tako nalagam nove
RPMje, ki spet zahtevajo nove, itd. Sej ?e kdo ubadal s tem? Poskusil
sem nalo?iti j-pilot, vendar sem spet padel v RPM-zanko.
> Port /dev/pilot sicer mountam na /dev/ttyS0, vendar ob prijavi(v .profile) in to mi ni vsec. Kako ta mount izvedem sistemsko ob bootu?

/dev/pilot mora biti simbolična povezava (link) na /dev/ttyS0. Novo
verzijo pilot linka pa si namesti ročno, ali pa jo sam skompiliraj,
vendar mislim da ni napaka v pilot-linku, pač pa v nastavitvah
serijskega porta (več ti ne morem pomagati, ker za handspringa
uporabljam USB sync.). J-pilotu pa le daj priloznost, saj je zelo dober
program in po funkcionalnosti primerljiv z originalnim palm desktopom.
Tega prav tako poizkusi instalirati ročno.

> 5. Kako je s podporo za IrDa vmesnik? Ima kak?en poseben device?

Deluje. Preštudiraj tole:

http://www.pilot-link.org/howto/ppp/
http://www.pilot-link.org/howto/irhsync/
Jaz sem si skuril IR port, tako da trenutno ne morem nič testirati.

Lp Fredi
--
  Fredi Najžar <fredi.najzar at siol.net>
http://members.fortunecity.de/fredek/