[LUGOS] (real) port forwarding

Nejc Skoberne nejc.skoberne at guest.arnes.si
Thu Oct 31 23:51:51 CET 2002

Zdravo.

> mislim, da je bilo zadnjih dveh mesecih *to* na mailinglisto poslano
> veckrat, pa vseeno se enkrat.

Odsel sem na arhiv mailing list, iskal pod geslom "redirect", nasel pa
nic uporabnega, sploh pa ne tega, kar si mi ti napisal. Najlepsa
hvala!

> iptables -t nat -A PREROUTING -i <interface> -s <source_address> -p
> tcp/udp --dport <port> -j DNAT --to <ip_adress:port>

Problem je edino v tem, da mi nekako ne deluje.

/usr/sbin/iptables -t nat -A PREROUTING -p tcp --dport 5900 -j DNAT --to-destination 192.168.10.3

Zelim, da mi ves promet 5900 tcp, redirecta na 192.168.10.3.

Ko nato poskusim telnet localhost 5900, dobim connection refused. Na
193.168.10.3 5900 (VNC) 100% laufa.

Z rinetdjem je to lepo delalo, sedaj mi pa ni jasno zakaj na ta nacin
ne deluje.

--
Nejc Skoberne
Grajska ulica 5