Re: [LUGOS] Prva slovenska razlièica Mozille

Grega Lebar grega at britva.eu.org
Thu Oct 31 09:23:18 CET 2002

hum... ko hocem downloadati windows verzijo dobim error 403 (forbidden).
linux verzija pa dela OK, sem ze zlovdal... super!

Grega

> S ponosom naznanjam, da je od danes, 31. oktobra 2002, naprej na voljo
prva slovenska razlièica brezplaènega in prostega paketa internetnih
programov Mozilla za Linux in Windows. Poslovenjena je trenutno
najstabilnej¹a razlièica, Mozilla 1.0.1, jezikovni in vsebinski paketi, ki
zahtevajo ¾e prej name¹èeno Mozillo, pa so na voljo tudi za prvo uradno
razlièico - Mozillo 1.0.0.

> Mozilla v slovenskem jeziku je na voljo na domaèi strani projekta SloZilla
(mozilla.lugos.si), ki je avtor slovenjenja Mozille. Projekt je nastal kot
plod sodelovanja med Dru¹tvom uporabnikov Linuxa Slovenije (LUGOS) in
podjetjem Agenda Open Systems.

> Mozilla je paket petih brezplaènih internetnih programov z odprto kodo:
> - Navigator: orodje za brskanje po spletu
> - Messenger: odjemalec za po¹to in novièarske skupine
> - Composer: urejevalnik spletnih strani
> - Adresar: orodje za delo z naslovi
> - ChatZilla: odjemalec za spletni klepet po protokolu IRC
>
> Poleg grafiènega uporabni¹kega vmesnika smo èlani SloZille v slovensko
razlièico vkljuèili tudi zaznamke, primerne slovenskemu uporabniku, in
dodatke (plugins) za najbolj raz¹irjene slovenske iskalnike, ki slovenskemu
uporabniku moèno olaj¹ajo preiskovanje spleta.

> V prihodnosti se bo na¹ projekt ukvarjal s slovenjenjem naslednjih
razlièic Mozille, s slovenjenjem Pomoèi, ki je deloma ¾e prevedena, in
ostale dokumentacije ... Posku¹ali pa bomo tudi prenoviti na¹o spletno stran
in ustvariti portal, na katerem se bomo sreèevali tako razvijalci kot tudi
konèni uporabniki. Seveda bi bili zelo veseli kakr¹nekoli pomoèi!