[LUGOS] sm56

Rox de Gabba rok.ruzic at telemach.net
Mon Oct 28 01:45:46 CET 2002

> Zej posneu sem si mandrake 8.1 pa nikakor ne morm
> usposobt modema, domnevam da to zarad tega k je to winmode, sam zanima
> pa ce je kdo mu ta modem (motorolo sm56) pa kuko je to ustimou, drgac
> sem si prebrau ze vse FAQe pa HOWTOje itd.. Najdu sem tud ze en driver
> za ta modem pa se zmerej ud modema ni nc, napise mi pa da modema ne
> more udpret, Hvala za pumoc...

Motorola SM56 je soft modem. O soft modemih si lahko več prebereš na
http://www.linmodems.org/ verjetno je, da boš tam našel tudi gonilnik za
svoj modem in navodila za njegovo uporabo.

Za naprej pa, če imaš probleme pri katerih potrebuješ pomoč, vključi v
email svoje ukaze in sporočila programov, ki jih uporabljaš. Copy/paste
tvoje komandne linije lahko pove veliko več, kot pa voja deskriptivna
izjava, da ti napise da modema ne more odpreti. Lahko si preberes tudi
http://www.tuxedo.org/~esr/faqs/smart-questions.html za nadaljnje
postavljanje vprasanj v mailing listah.