cdrecord

Nejc Skoberne nejc.skoberne at guest.arnes.si
Sun Oct 27 02:00:43 CEST 2002

Zdravo.

Imam eno tezavico. Hocem nastaviti CD-RW pekac, da bi mi vsak dan
zapekel dolocene datoteke (in direktorije) na CD-RW medij. Naredil sem
skripto, ki vsak dan kreira dolocen tarball. Seveda bi rad uporabil
multi-sessioning. Prebral sem README.multi in stvar mi z dvema
sessionoma deluje. Kako pa naredim multi-session CD z recimo tremi ali
vecimi sessioni?

Pocel sem nekaj takega:

tar zcvf backup.tgz <files>
mkisofs -J -R -o backup.iso backup.tgz
cdrecord speed=12 dev=0,0,0 -multi backup.iso
-------Prvi session je tako zapecen-------
tar zcvf backup2.tgz <files>
cdrecord -msinfo dev=0,0,0
mkisofs -J -R -o backup2.iso -C 0,23724 -M backup.iso backup2.tgz
                                    ^--- to sem dobil iz -msinfo
cdrecord speed=12 dev=0,0,0 -multi backup2.iso
-------Drugi session je tako zapecen------
Ce pa poskusim na isti nacin dodati tretjega:

tar cvzf backup3.tgz <files>
cdrecord -msinfo dev=0,0,0
mkisofs -J -R -o backup3.iso -C 23724,42523 -M backup2.iso backup3.tgz

dobim error: Seek error on old image.

Kako tole resim? V README.multi sicer pise, da lahko navedem tudi
/dev/scd0 namesto starih ISO-tov, vendar to problema ne resi. Poskusil
sem tudi tako, da sem v ISO namesto backup[1-3].tgz dodal direktorij,
ki je vseboval te datoteke, a je zadeva enaka.

Aja. Slack 8.1, 2.4.19, MSI CD-RW 40/12/48 IDE.

Hints?

--
Nejc Skoberne
Grajska ulica 5