[LUGOS] Broadcom 5702 network adapter

Klemen Vodopivec klemen-lugos at virtuni.net
Sat Oct 26 19:18:29 CEST 2002

Pravkar razpakiral ASUS A7V8X/L plato. Na prilozenem CDju dobis driverje
za vse, med drugim tudi za integrirano mrezno karto. Presenetljivo so
driverji tudi za linux (samo za mrezno), kar sem na hitro preletel
potrebujes kernel 2.4, so pa noter patchi, pa tudi ze nekaj rpmjev za RH
7.1, 7.2, 7.3. Stestiral zal se nisem.

Jurij Reščič je rekel(la):

--
lp, Klemen