Goran kavrecic gorank at email.si
Wed Oct 23 12:53:47 CEST 2002

 Po namestitvi RH7.3 sem dobil čudno prijavo okno. V bistvu je kno z enim
vnosnim poljem, vpišeš userja + Enter (nobenih gumbov ni), vpišeš password +
Enter in si normalno prijavljen. Vse lepo in prav. Samo ta login mi nekako
ni všeč in rab bi vedel kako sem ga nastavil.
 Z istih CDjev sem že nekajkrat namestil sistem, vendar je bil vedno
klasični dialog za prijavo.

Uporabljam KDE in sem v kontrolnem centru poskušal spremeniti parametre
prijave(oblika, pozicija, ozadje,...) vendar se ne upošteva.

Se komu sanja?

LP, Goran