X-logout?

Fredi Najžar fredi.najzar at siol.net
Mon Oct 21 22:59:56 CEST 2002

Kam naj napišem ukaz, da se bo izvršil pri odjavi iz sistema?

Rad bi, da bi se ob odjavi (logout) izvedel en ukaz (ene vrste backup).
Uporabljam Icewm in KDM. Sem nekaj poizkušal z

LogoutCommand="xxx"

vendar nisem dosegel zaželjenega. Ugotovil sem sicer, da moram na koncu
skripte IceWM-ju poslati signal, vendar če mu pošljem QUIT ze zadeva
zazanka, če pa mu pošljem TERM min eventualne aplikacije pobije, brez da
bi mi ponudil snemanje neposnetih spremenjenih datotek. Signal HUP se
obnaša kot restart. Kje bi si lahko pogledal pomen posameznih signalov?
(man???), killall -l jih izpiše za en cekar.

Kaj torej naj naredim, da se mi bo ko dam IceWM-ju ukaz logout, pred tem
izvedla še ena skripta?

Lep Večer
--
  Fredi Najžar <fredi.najzar at siol.net>