[LUGOS] sky star

Davor Guttierrez davor at guttierrez.org
Mon Oct 21 06:59:38 CEST 2002

On pon, 2002-10-21 at 00:05, Metod Novak [e-spy] wrote:

> Ali kartica SkyStar 2 sploh deluje v linuxu. za kaksen link ali nasvet
> bi bil hvalezen..

B2C2 je izdala ena binary only driverje s katerimi spraviš kartico do
življenja. Meni jo je uspelo pod Debian 3 in RH 7.3, z RH8.0 mam
probleme zaradi novejšega GCCja. Driverje sem dol potegnil na neki ruski
strani, ne najdem pa več linka do njih. Če želiš ti jih pa pošljem na
privat mail (cca. 1MB). No TV še nisem uspel gledati, deluje pa recimo
prenos podatkov itd. Če je komu uspelo kaj več naj javi.

LP,

Davor