[LUGOS] Postfix, pop, imap in varnost

rachek at amis.net rachek at amis.net
Sun Oct 20 18:31:26 CEST 2002

Citiranje Jani <jani at jani.streznik.org>:
> Pri sebi nimam DNS serverja, to za nas opravlja naš ISP provider.
Kakor koli, pol pač samo primerno nastavi kliente in svoj resolv.conf .
Pazi pa, da boš imel za 193.xxxx reverse narejen, drugače začneta POP3 in
SMTP \'štekat\' (tam ene 40 sec delay dobita) .

> 1. Postavim Linux box na internet, odprt bo samo port 25, ip naslov
>    mašine bo 194.xxxxx
> 2. Klienti bodo iz ip naslovov 193.xxxx dostopali do mail strežnika,
>    za klientelo bodo uporabljali samo MS Outlook Express.
>
> Vprašanja še enkrat:
>
> 1. mene v bistvu samo zanima kako zaščitim mail strežnik pred Relay-om
> za Internet, ter da moji uporabniki lahko v miru pošiljajo pošto
> kamorkoli.
Kot sem ti napisal: 193.xxx.xxx daš v mynetworks parameter, svojo domeno pa v
relaying_domains .

> 2. Pa če še mogoče veš (veste) za kak protivirusni program, katerega
> lahko instaliram na RH 8.0, ni potrebno ravno, da ima avtomatski update
> datotek, če jih ima je sicer OK, pa seveda da je brezplačen (ni
> obveza).
Huh, brezplaćnega ne bi priporočal. F-Secure je menda free za neprofitne
organizacije(www.kabi.si),samo imajo za Linux stari scaning engine(4ko) in se
je dogajalo, da za en virus ni pa ni blo patternov veni,medtem, ko so za 5ko
bili. McAfee je pa 100.000 SIT prvo leto in ga uporabniki toplo priporočajo.
Oba imata autoupdate skripte priložene, ki jih samo vključiš cron. Sophos mi ni
všeč (Win32 platforma,ne zazna FortNighta pa še marsikaj drugega) in upam, da
se ga bom kmalu rešil in zamenjal z F-Secure-om.

Ve kdo, kakšne so cene za Sophos (40 del. postaj+1 NT server) in za kako
obdobje (na privat!!)

LP,r.