[LUGOS] Re: Re: windows particija v RH 8.0

Rok Papež rok.papez at lugos.si
Sat Oct 19 19:58:53 CEST 2002

Zivjo!

Dne sobota 19. oktober 2002 18:41 je Matjaz Horvat napisal(a):

> modprobe ntfs zal javi: cannot locate module. Jedra pa ne mislim
> kompajlati.
>
> Zanima me pa to: a nima nihce drug od vas kakega sistema z RH 8.0 in WIN
> xyz? Ali se te zadeve ne da bolj elegantno resiti? Ali sem pri namestitvi
> kaj naredil narobe? Ze suse 7.2 mi je te zadeve samodejno uredil in kar
> tezko verjamem, da pri RH-tu moras kompajlat jedro za tako "malenkost". Ali

NTFS gonilnik ni stabilen. Gre za gonilnik v razvoju saj Microsoft nima
dokumentiranega datotecnega sistema.
RH se je odlocil, da ga ne doda v jedro...

> pa se motim... Zanimajo me torej kaksne druge resitve, s to nisem
> zadovoljen :-)

Morda lahko koga z RH 8.0 prosis, da ti prevede ntfs modul.

Drugace imas pa tu navodila za namestitev NTFS podpore:
http://www.brandonhutchinson.com/redhat_ntfs_support.html

--
best regards,
Rok Papež.