[LUGOS] Postfix, pop, imap in varnost

Jani jani at jani.streznik.org
Sat Oct 19 19:50:28 CEST 2002

Živjo!

Hvala lepa za odgovor!

No ja zadeva je nekako taka:

Pri sebi nimam DNS serverja, to za nas opravlja naš ISP provider.

Zanima me še nekaj:

1. Postavim Linux box na internet, odprt bo samo port 25, ip naslov
   mašine bo 194.xxxxx
2. Klienti bodo iz ip naslovov 193.xxxx dostopali do mail strežnika,
   za klientelo bodo uporabljali samo MS Outlook Express.

Vprašanja še enkrat:

1. mene v bistvu samo zanima kako zaščitim mail strežnik pred Relay-om za
Internet, ter da moji uporabniki lahko v miru pošiljajo pošto kamorkoli.

2. Pa če še mogoče veš (veste) za kak protivirusni program, katerega
lahko instaliram na RH 8.0, ni potrebno ravno, da ima avtomatski update
datotek, če jih ima je sicer OK, pa seveda da je brezplačen (ni obveza).

Še enkrat hvala in lp