[LUGOS] Re: Re: windows particija v RH 8.0

Matjaz Horvat matjaz85 at yahoo.com
Sat Oct 19 18:41:43 CEST 2002

--- Robert Ludvik <robert.ludvik at zd-lj.si> wrote:
> Pozdrav
> če imaš modul že skompajla kar poženeš modprobe ntfs. če to ne gre,
> pomeni, da moraš naložiti paket kernel-source-??? in na novo prevesti
> kernel (preberi!!! README (?) iz kernel-source), v katerega vključiš
> podporo za ntfs filesystem. če to delaš prvič, se boš verjetno malo
> iskal med meniji, vsakič naslednjič pa bo lepše :-)
> ampak res prej preberi kakšen README ali HOWTO.
> ko enkrat skompajlaš nov kernel, ga lahko dodaš v lilo.conf, kot npr.
> linux-nov, za vsak primer, če si kaj zamočil in se noče mašina
> [...]

Zdravo!

modprobe ntfs zal javi: cannot locate module. Jedra pa ne mislim kompajlati.

Zanima me pa to: a nima nihce drug od vas kakega sistema z RH 8.0 in WIN xyz? Ali se te zadeve ne
da bolj elegantno resiti? Ali sem pri namestitvi kaj naredil narobe? Ze suse 7.2 mi je te zadeve
samodejno uredil in kar tezko verjamem, da pri RH-tu moras kompajlat jedro za tako "malenkost".
Ali pa se motim... Zanimajo me torej kaksne druge resitve, s to nisem zadovoljen :-)

lp,
matjaz

=====