[LUGOS] Re: Re: windows particija v RH 8.0

Fredi Najžar fredi.najzar at siol.net
Sat Oct 19 10:36:19 CEST 2002

matjaz85 at yahoo.com wrote:
> Zdravo!
>
> Ustvaril sem /win in v /etc/fstab vstavil vrstico:
> /dev/hda1   /win   ntfs   defaults   0 0
>
> Se pred tem sem v lilo.conf preveril, da je win disk res /dev/hda (na njem je w2k).
>
> Nato sem na kde namizje namestil ikono za harddisk in zanjo definiral /dev/hda1, ki se mounta v /win (tako kot je v /etc/fstab). Vendar mi vrne napako:
> mount: fs type ntfs not supported by kernel
>
> Kaj sem naredil narobe?

Ker je Linux do uporabnika zelo prijazen sistem, svoje želje sporoča
tako da jih uporabnik razume.

 > mount: fs type ntfs not supported by kernel

V kernel moraš vstaviti podporo za ntfs, kot modul (nisem ziher) ali pa
jo skompajlirati direkt v kernel.

lahko poizkusiš modprobe ntfs, če je modul že skompajliran, če ne moraš
narediti nov kernel (kernel HowTo)

Lp Fredi
--
  Fredi Najžar <fredi.najzar at siol.net>