[LUGOS] Pro-klik?

Bostjan Jerko bostjan.jerko at MF.UNI-LJ.SI
Fri Oct 18 12:33:59 CEST 2002

V bistvu je hec, da se pri nas vecinoma uporablja ActiveCard-ov softver in hardver.
Ti pa, kolikor jaz vem, ne dajejo informacij o hardveru in zato ni ravno veliko razvoja s tem
hardverom.
Da bi pa sami razvili softver za Linux, pa malce dvomim, ker (kolikor sem jaz delal z njim) dela slabo tudi pod Windowsi.

B.