[LUGOS] Forward port 600 za X11?

rok lugos at s-je.sik.si
Fri Oct 18 00:58:13 CEST 2002

On 18 Oct 2002, Andraz Tori wrote:

> tale preverjeno deluje:
> -A PREROUTING -i eth0 -p tcp -m tcp --dport 6666 -j DNAT
> --to-destination 192.168.1.10:22
to port forwardanje je zlo delikatna zadeva... js uspesno forwardam vnc na
eni win masini. pol sem to poskusal nadgraditi se z httpjem (multihomed
mreza) na en linux box ki je do zdej ze stregel http na drugem ipju. preko
adsla (ena druga kista je router) pa zal ne dela. zdejle ko tole napisem
bom sprobal neki.. upam da mam prav. anyways.. pol sm instaloral apache na
tistmu win boxu in stvar je spilala..

lp, rok.