[LUGOS] Pro-klik?

rok lugos at s-je.sik.si
Thu Oct 17 19:58:54 CEST 2002

On 17 Oct 2002, Andraz Tori wrote:

> od poraza do poraza...

hehe.. a ti tud? js sm pa sam zavoljo klika sou downloadat netscape 7 ker
mi msie ni hotu prevzet certifikat (ceprav sm meu vse vklopleno tak ko je
pisal na zahtevi) meu sem sam neki basic crypto.. something.. ja..
pa se na good old analog 33k6 modemu sm to pocenjal no..pa je rekla naj
downloadam netscape 4.83 anglesko verzijo al neki.. mislim..  prav
pateticno... pomojem bi blo treba it kako peticijo pisat...kr sm biu v
prvem mesecu in pol (kolikor sem rabil da sm uspel uspesno opraviti
prevzem certifikata) meu ze vsega vrh glave. z eno besedo: klik je
najvecji podn slovenskih programerjev (ce so to sploh programiral
slovenci). ugh.. pa je blo mal vec ko eno besedo ;)

lp, rok.