[LUGOS] ipchains problem

Andraz Sraka a at aufbix.org
Thu Oct 17 02:11:33 CEST 2002

On Thu, 2002-10-17 at 02:00, Andraz Tori wrote:

> imaš konkretno idejo kako to naredit?

zdaj sicer na pamet govorim, ker se mi ravno ne da ob tej jutranji uri
razmisljat, ampak jaz bi se tega probral lotit, tako da bi markiral
(iptables -j MARK) oz. postavljal utezi tem dolocenim paketom, in jih
routal gledena to (ip weight / oz. load balancing)

> razmišljal sem v dveh korakih, da bi z DNATom najprej preslikal tisto
> kar hočem rutati v nek čisto wierd ip (dnat se da vezati na port), ki bi
> mu z routami zagotovil, da gre lahko le čez ppp1 in potem na ppp1 še
> enkrat delal DNAT nazaj...

da .. in kako si ti razmisljal, da bi to v praksi delovalo. Ker jaz
mocno menim, da to ne deluje.

> imam še bolj wierd ideje ... :)

o tem ne dvomim ..

lp,
 Andraz

--
'Ooohh.. "FreeBSD is faster over loopback, when compared to Linux
over the wire". Film at 11.'