[LUGOS] ipchains problem

Andraz Sraka a at aufbix.org
Thu Oct 17 01:17:36 CEST 2002

On Thu, 2002-10-17 at 00:52, Andraz Tori wrote:

> na vsak način si želim, da bi promet do nekega ipja na portu 53 tekel
> preko enega interfacea (ppp1) ves ostali promet (do vseh ipjev, vključno
> s tem) pa preko ppp0

> a odgovori mi:
> iptables: No chain/target/match by that name

to se naceloma ne dela z iptables, ampak z routing tabelami. Potem sicer
lahko uporabljas naknadno tudi iptables za kaksne advance rule.

dejansko, kar bi ti rad naredil je usmerjal promet preko dveh uplinkov,
gledena port oz. IP, ce sem te prav razumel. Preberi si na strani Linux
Advance Routing <http://www.lartc.org/>, kjer je eno poglavje posveceno
prav temu.

> mi zna kak izkušen maček obrazložit kako to izvest čimbolj neboleče
> (nekaj idej imam, ampak so boleče)

poglej na zgornjem naslovu.

> aja.. kaj sploh počnem... adsl prepričujem, da naj za dns lookupe
> [.....]
> aja.. zakaj? zato ker se da :)

IMHO, imas prevec casa??

> zaenkrat še nisem našel pametne uproabe, ampak ne dvomim da obstaja...
> [.....]

torej?

> hmmm... no ja, nikoli ni prepozno za http->dns gateway :)))))

no comment ..

lp,
 Andraz

--
   I say, if your knees aren't green by the end of the day, you ought to
seriously re-examine your life.  -- Calvin