[LUGOS] Timsko delo

Miha Tomsic miha.tomsic at guest.arnes.si
Thu Oct 17 01:12:35 CEST 2002

	Hojla!

On sre, 2002-10-16 at 22:13, Tilen Travnik wrote:
> Imam sledeč problem. Na faxu so nas razdelili v skupine po 3 ali več in
> nam dali naslov za kar obširen seminar. Zanima me če obstaja kakšen
> software, ki bi olajšal skupno/sočasno avtorstvo daljšega dokumenta.
> Nekaj ala CVS in pomožnosti z web interface. Na razpolago imam tudi
> domaci webservwecek.

Na misel mi pride kombinacija LaTeX + CVS, pri čemer je morda CVS že
malce preveč močno orodje. Zakaj LaTeX, ker zadeve lahko enostavno
razbiješ na več datotek.

ogrodje.tex, ki vključuje 1.poglevej,tex, 2.poglevje.tex itd... Mogoče
so malo bolj kritične reference na literaturo, za katero nisem
prepričan, če lahko vsak dokument vsebuje svojo. Sicer pa uprabite
BiBTeX.

Takole zelo na hitro. S tem orodjem bi lahko timsko pisali tudi
obsežnejšo knjigo. Morda pa lahko kdo postreže z dejanskim primerom. :)

Srečno,

	Miha...