[LUGOS] cudn format maila slike

Bostjan Muller neonatus at neonatus.net
Mon Oct 14 18:28:58 CEST 2002

* On 14-10-02 at 18:24 Martin (martin at amadej.si) wrote:
+----Here quoted text begins----+
> Pozdrav.
>
> Nekdo mi je na nek cudn nacin poslal .jpg sliko, ki je nikakor z Kmailom 1.4.3
> ne uspem spravt v binarno obliko oz. jo pogledat kot sliko. Mislim, v mailu
> imam cel kup znakov, kokr da bi to sliko v kwritu odpru.
[...]
> begin 755 p9300026.jpg
> M_]C_X3A%17AI9@``24DJ``@````+``X!`@`@````D@````\!`@`8````L@``
> -> klele se nadaljuje cela slika
> -> in konča z
> 'I**LGU/_V0``
> `
> end
[...]
+----and here the quote ends----+
Tole kar imas je uuencoded format.

Shrani datoteko na disk in napisi uudeview imedatoteke in ti bo lepo
vrglo ven tvojo jpg datoteko primerno za gledanje.

Regards/Lep pozdrav

Boštjan Müller
--
[*] Bostjan Müller |n at neonatus.net| http://neonatus.net/~neonatus [*]