Kako narediti bootable CD z vecimi boot imagei?

Andraž Hvalica andraz.hvalica at amis.net
Sat Oct 12 16:43:02 CEST 2002

Ahoy,

tole je sicer linux tematika, namen pa niti ne ... Rad bi na credit card CD
si namontiral vec boot imageov in imel pri bootu izbor, katerega bi bootal.
Saj v bistvu ima nekaj takega verjetno vsaka distribucija linuxa, Debian na
zacetku vprasa, kateri kernel naj nalozi ... oz. vprasa za parametre, kar je
v koncni fazi enak problem :)

Jaz sicer ne skusam vec kernelov gor spraviti ... za linux tezave imam
linuxcare bootable toolbox in mi cisto fino dela. Motiv za vse skupaj je
lajsanje bolecin pri delu z wintendom, kolikor ga imam. Recimo imel bi nekaj
bootdiskov, po moznosti za vse razlicice, ce sem ze pri tem, pa se en
bootdisk ki omogocaa spreminjanje passwordov na nt4/win2k ... :)
Na zacetku bi bili bootdiski, potem pa v dodatni sledi po direktorijih
orodja tipa fdisk in format za vsako varijanto wintenda posebej. Ceprav ko
pride do tega z uzitkom linuxcare uporabim :>

In zdaj ... kaj uporabiti, da do tega pridem? Je kdo delal kaj podobnega, ve
kdo za kako fino dokumentacijo na to temo?

--
Andraž Hvalica            __o       |   Microsoft is not the answer.
                        _ \<,_      |   Microsoft is the question.