[LUGOS] PostgreSQL vs MySQL

Andraz Tori Andraz.tori1 at guest.arnes.si
Fri Oct 11 09:49:54 CEST 2002

On pet, 2002-10-11 at 09:38, rachek at amis.net wrote:
> Pozdravljeni.
>
> Zanimajo me mnenja strokovnjakov, ki so že dali skozi obe bazi, katera je
> boljša ? Tako performančno(hitrost) kot zanesljivost oz. za vsako posebej plusi
> in minusi.

nisem ravno profi z bazami, sam sem imel svoj del uporabe in problemov z
njimi...
odvisno kaj rabiš, načeloma lahko za vsako stvar uporabiš obe, vendar
kot so povedal, mysql je hitrostni zmagovalec, postgresql pa nudi več
možnosti

recimo če rabiš stored procedure, triggerje, sekvence... boš izbral
postgres...
če si pa šele začetnik v SQLju pa potem se boš moral malo bolj potruditi
da odrkriješ kakšne prednosti prinaša postgres, da bi jih izkoristil

vendar velja, da če delaš kompleksnejše zadeve, potem je 'vgradnja
logike v samo bazo', ki jo bolj omogoča postgres od mysqlja, zelo
priporočljiva. če delaš kaj takega moraš najprej prebrat kakšno knjigo
ali pa se stvari učiti skozi boleče izkušnje... :)

za spletne strani pa ni debate, če nisi že navajen na postgres, potem
izberi mysql...

lep pozdrav
andraž tori