56k dial-in modem ki deluje v linux-u

Ales Bardorfer alesb at robo.fe.uni-lj.si
Wed Oct 9 17:16:47 CEST 2002

Zivjo!

Ima kdo izkusnje s kaksnim modemom, ki je sposoben oddajati s 56 kbps in
sprejemati z nizjo hitrostjo (~31 kbps), torej modemom kakrsne
uporabljajo ISP-ji, z obratnimi asimetricnimi hitrostmi prenosa kot pri
"navadnih" modemih, ki so namenjeni za povezave do ISP-jev?

Na eni linux masini, ki omogoca dial-in modemski dostop (mgetty) bi
namrec rad zamenjal (zelo pocasen, sicer simetricen) modem.
Edini modem ki sem ga nasel in naj bi podpiral "56k-server" je USR
Courier I-Modem ISDN V.Everything:

<http://www.3com-buydirect.com/3com_courier_i-modem_isdn_with_v.90u.htm>

Drugo moznost vidim v V.92 modemih, ki so obcutno cenejsi in sposobni
oddajati z 48 kbps (kar bi bilo tudi sprejemljivo), zato me zanimajo
tudi morebitne vase izkusnje z v.92 modemi pod linux-om.

Vnaprej hvala in lep pozdrav,
Ales