ADSL - PPPoE connection timeout

Damir Dezeljin programing na nib.si
Sre Okt 2 08:14:08 CEST 2002

Ciao.

Pred cca. tremi tedni je Siol izvajal neka vzdrzevalna dela na ADSL
omrezju, tako da je ADSL za daljsi cas (mislim da cca. 10 ur) bil
blokiran. Takrat sem imel sledeco tezavo:
- pac na linux kisti, ki sluzi kot GW na internet za en LAN uporabljam
PPPoE v Debianu. Ko mi Siol spremeni IP se pac povezava prekine in se
ponovno vzpostavi cez dolocen cas (par sekund). Ce ponovna povezava ne
uspe, poskusi se parkrat ponovno vzpostaviti povezavo (default PPPoE). Ker
pa takrat ni bilo mogoce vzpostaviti povezavo daljsi cas, sem zal moral it
nozno (ali pa rocno) vzpostaviti ponovno povezavo :)

Kaj kdo ve kako se nastavi, da PPPoE oz. ppp v neskoncno poskusa
vzpostaviti povezavo?

Hvala in lp,
Dezo

Dodatne informacije o seznamu lugos-list