[LUGOS] Problemi z bootanjem

Bostjan Jerko bostjan.jerko na MF.UNI-LJ.SI
Pon Okt 7 10:34:42 CEST 2002

Hm, v bistvu je problem slabega hardwera. Predvsem KDE ne tece ravno najbolje s tako malo pomnilnika. Poskusi recimo z fvwm ali kaj podobnega.

B.

On Mon, 07 Oct 2002 10:09:11 +0200 (CEST)
beernarrd na email.si wrote:

> _ivjo!
>
> Na dokaj starem raèunalniku, pentium 133 in 48MB rama sem si omislil redhat7.3
> Zadeva se je izkazala precej nestabilna, vsake toliko èasa mi programi v kdeju
> zmrznejo. Zadnjiè je bilo npr. konec vsakega _ivljenja ko sem pognal kppp.
>
> Vpra_anje:
> Ali je to posledica bugov, preslabega hardvera ali pa imam defekten hardver?
>
> Podvpra_anje:
> Ali ima pri drugih rh73 tudi probleme s stabilnostjo. Pri meni npr. tudi ctrl
> alt bckspce ne re_i zadeve. Vèasih je kot da tega sploh ne bi pritisnil, vèasih
> [...]

Dodatne informacije o seznamu lugos-list