[LUGOS] \"Relaying denied\" v mail logu

Matjaz Prelog rachek at amis.net
Fri Nov 29 10:06:11 CET 2002

Citiranje Robert <robert at vct.si>:
> teh zapisov je cca. 100 v eni sami minuti, potem pa jih ni nikjer več,
> ne prej ne potem. Kaj to pomeni? Nikjer namreč nisem zasledil naslova
> pošiljatelja (če bi to bil kateri od mojih uporabnikov).
Ni panike, samo scaneeer je. SPAMerji neprestano skenirajo velike bloke IP
naslovov z namenom najti open relay,preko katerega potem pošiljajo svoje
sranje. Če bi imel tip porihtan reverse,bi ga tvoj sendmail zavrnil šele,ko bi
poslal MAIL FROM in RCPT TO komandi, takrat pa bi videl email naslove v logu.

> Ali imam kakšnega trojanca na mreži ali kaj podobnega?
Glede na to, da gre traceroute za ta IP nekam v tujino, ni bojazni.

LP,r.