[LUGOS] Install wizard

David Ipavec david.ipavec at amis.net
Thu Nov 28 19:15:29 CET 2002

On Thu, Nov 28, 2002 at 12:22:10AM +0100, Aleksander Kmetec wrote:

> Če že ne bi bi bilo možnosti za izbiro destinacije, pa ne bi škodilo
> obvestilo, kam se je vse namestilo; lahko tudi opcija "zaženi program".
> Včasih se kako programje rado zavrže v kak direktorij, ki ga ni v
> path-u. Pa tudi možnost dodajanja bljižnice na desktop/v meni ne bi škodila.
> Upoštevaj, da sem s tem mislil predvsem na začetnike, ki marsičesa (še)
> ne znajo. Advanced user pa bo že uporabljal package manager of choice.

Za zacetnika je najbolj pomembno, da je cim bolj avtomaticno.
Uporabnik bi rad imel brskalnik galeon, vtipka nekaj v stilu
atp-get install galeon
in galeon se instalira brez da se karkoli sprasuje uporabnika,
vse naj se nastavi na ene privzete vrednosti.

--
 David Ipavec <david.ipavec at amis.net>
 PGP/GnuPG Public Key available at keyserver