[LUGOS] Install wizard

Aleksander Kmetec alex at spletzone.com
Thu Nov 28 00:22:10 CET 2002

polz wrote:
> ?? ?!?!???
> Ce ze imas paket, potem naj paket ve, kam mora nametati svoje file.
> Tako na disku ostane vsaj red, ki ga predvideva distribucija.
> Razmetavanje programov po disku v stilu winblows je nagravzno.

Če že ne bi bi bilo možnosti za izbiro destinacije, pa ne bi škodilo
obvestilo, kam se je vse namestilo; lahko tudi opcija "zaženi program".
Včasih se kako programje rado zavrže v kak direktorij, ki ga ni v
path-u. Pa tudi možnost dodajanja bljižnice na desktop/v meni ne bi škodila.
Upoštevaj, da sem s tem mislil predvsem na začetnike, ki marsičesa (še)
ne znajo. Advanced user pa bo že uporabljal package manager of choice.

> Cemu bi to dodajali ?

Mogoče zato, ker se ne da vsem celo popoldne reševati odvisnosti med
paketi, ker bi radi samo uporabljali program, ki ga želijo namestiti?

> [...]
>   link na repository. Uporabnik bi potem kliknil na link, program bi ga vprasal za root
>   password in dodal vrstico v sources.list
> 2. dogovorjeno obliko zapisa URL za dejansko apt-gettanje
> 3. v package managerju moznost poganjanja zunanjega web browserja ob kliku na linke,
>   spravljene v "description" delu opisa programa
> 4. link na homepage izdelovalca na zacetku vsakega opisa programa.
>
> Menim, da bi bil tak sistem dovolj prijazen do neukih uporabnikov in se vedno uporaben
> za tiste, ki vedo, kaj se v racunalniku dogaja.

tukaj moraš ljudi prepričevati, da se bojo držali nekih pravil. veliko
sreče s tem :)

LP