vsebina binarne knjižnice

Jurij Reščič jure at gemini.ntftex.uni-lj.si
Wed Nov 27 12:44:18 CET 2002

Zdravo!

Imam eno binarno knjižnico različnih numeričnih metod (delo z
matrikami, linearni sistemi etc).  Ko poskusim linkati to knjižnico,
mi javi 'undefined reference to _ime_podprograma'.

Knjižnica je komercialna in se jo da kupiti skupaj s prevajalnikom.
Ali je možno, da dela samo s tisitm prevajalnikom in z nobenim drugim?

Ali se da kako pogledati vsebino te knjižnice, da bi videl, če vsebuje
dani podprogram (seveda sem najprej pogledal v dokumentacijo, da sem
izbral pravo ime in argumente)?

Jurij