[LUGOS] Omreženje

Fredi Najžar fredi.najzar at siol.net
Wed Nov 27 10:21:23 CET 2002

Goran Kavrecic wrote:

> V končni fazi se verjetno ne bom več sekiral zaradi povezav na Win. Trenutno
> imam težavo s povezovanjem  ene od mikro distribucij, ki so ji pobrali vse
> ven(niti nfs-ja nima). Še vedno iščem pravo za embedded sistem. Rad
> binajprej preveril, kaj in kako se da te škatle povezati med seboj.

ftp??

pa nc je imel (ima?) en fajl server (ncserv). Z njim je bilo možno priti
do datotek na oddaljenem računalniku. Klient je bil nc sam, za protokol
pa ne vem. Je pa bilo uporabno, saj je delovalo brez nfs, sambe in
ftp-ja. Ko sem začel z linuxom, mi je bilo na ta način najenostavneje
povezati dve mašini, ker še takrat nisem imel pojma o nfs-ju & Co.

Lp fredi

--
  Fredi Najžar <fredi.najzar at siol.net>
http://members.fortunecity.de/fredek/