[LUGOS] Install wizard

polz polz at aufbix.org
Wed Nov 27 08:28:12 CET 2002

> - user poklika .rpm paket
apt-get install ime paketa
> - namesto kpackage (ali česar koli pač) se zažene ta wizard
zazene se debconf, ki ti postavi nekaj vprasanj, potrebnih za instalacijo
paketa.
> - po potrebi zahteva root geslo
root pac moras biti ze prej
> - upraša za mesto namestitve
?? ?!?!???
Ce ze imas paket, potem naj paket ve, kam mora nametati svoje file.
Tako na disku ostane vsaj red, ki ga predvideva distribucija.
Razmetavanje programov po disku v stilu winblows je nagravzno.

> - preveri odvisnosti in (po potrebi) ponudi možnost installa potrebnih
> paketov preko apt-rpm
Cemu bi to dodajali ?

> Package manager bi pa prevzel vlogo "Add/remove programs".
Pod winblows (in nekaterimi distribucijami L00nixa) me najbolj jezi, da nimam necesa
podobnega apt-cache search, se pravi, da ne morem na 1 mestu iskati med dostopnimi
programi tistega, ki bi ga za trenutno delo potreboval.

Predlagam drugacno resitev:
1. dogovorjeno obliko zapisa vrstice, ki jo moras dodati v sources.list, v HTML straneh.
  Tako bi lahko vsak projekt / firma, ki sproducira kak binary, na svoji strani imela
  link na repository. Uporabnik bi potem kliknil na link, program bi ga vprasal za root
  password in dodal vrstico v sources.list
2. dogovorjeno obliko zapisa URL za dejansko apt-gettanje
3. v package managerju moznost poganjanja zunanjega web browserja ob kliku na linke,
  spravljene v "description" delu opisa programa
4. link na homepage izdelovalca na zacetku vsakega opisa programa.

Menim, da bi bil tak sistem dovolj prijazen do neukih uporabnikov in se vedno uporaben
za tiste, ki vedo, kaj se v racunalniku dogaja.