[LUGOS] Alternetiva /etc conf. datotek

David Ipavec david.ipavec at amis.net
Tue Nov 26 01:02:50 CET 2002

On Mon, Nov 25, 2002 at 10:59:30PM +0100, Uros Gruber wrote:

> takle bom povedal. Bil sem vesel, ko sem presedlal iz teh
> blesavih M$jev na confige, ki jih poznamo v nix okoljih. Vsaj
> vedu si, da to kar tam pise res drzi. Ne pa da si v nekem
> blesavem GUIju, ki ima kaksen bug, neki nastavis in si potem
> v dvomih al je zdej to prijelo al ne. Mislim, da vsak ve na
> kaj leti to in na katere nastavitve v windosih. Sam poglej si
> kaksno skropocalo je registry, sama navlaka.

Na GUI sem mislil program s katerim urejas nastavitve
in tece na konzoli, textovni, v barvah, uporaba brez miske,
nekaj takega kot "make menuconfig"  za Linux jedro.

Namesto da za postfix urejas /etc/postfix/main.cf opcijo myhostname
v tem programu vpises pod
postfix.myhostname = MYHOSTNAME
se vedno imas vse urejeno, kar je ekvivalentno
echo MYHOSTNAME  >/conf/postfix/myhostname

Tudi registry, kot centralna baza nastavitev ni slaba resitev,
tudi to kar sem jaz predlagal je neka centralna baza nastavitev,
ki temelji na filesystem-u.

Kaj bi bilo pa narobe ce bi program npr postfix namesto prebral datoteko
/etc/postfix/*.cf in izluscil nastavitve, klical eno funkcijo ki mu
vrne nastavitve iz baze.

--
 David Ipavec <david.ipavec at amis.net>
 PGP/GnuPG Public Key available at keyserver