[LUGOS] tape drives

Simon Golicnik simon.golicnik at siol.net
Mon Nov 25 18:06:35 CET 2002

On Monday 25 November 2002 16:50, Mitja Zabukovec wrote:
> živjo,
>
> mi lahko nekdo pojasni, kako se pišejo informacije na tape drive ?
> če npr. izvedem komande:
> cd dir_1
> tar -cvf /dev/tape *
> cd dir_2
> tar -cvf /dev/tape *
>
> ali bodo filei iz dir_1 in dir_2 sedaj zaporedoma zapisani na traku ?
Odvisno kam ti kaze /dev/tape. Lahko ti kaze na /dev/nstX (nonrewinding)
takrat se ti bodo zadeve zapisovale ena za drugo, ce pa ti kaze na /dev/stX
pa se ti po prvem pisanju kaseta previje na zacetek in ti bo drugo pisanje
prepisalo prvega.

> ali jih lahko potem restavriram z:
> mt -f /dev/tape rewind
> cd dir_1
> tar -xvf /dev/tape
> cd dir_2
> tar -xvf /dev/tape
> ?
Mislim, da mores pri branju drugega arhiva ponovit branje s tarom dvakrat, saj
ti bo prvic prebralo samo EOF s kasete. Namesto tega lahko za izbiro arhiva
uporabis: "mt /dev/tape fsf X" , kjer je X stevilo arhivov, ki jih zelis
preskociti. Je pa tole je nepreverjeno ker vedno delam z stX napravo :(
LP Simon