c++ qt-mt kdevelop

Martin martin at amadej.si
Sun Nov 24 21:24:52 CET 2002

Pozdrav.

Imam kdevelop 2.1.3 in qt 3.0.5(se mi zdi) prevedeno v "večnitni" obliki
(multithreaded).
V kdevelop sem naredil c++ projekt in sedaj bi rad dodal podporo še za qt.
v .cpp datoteki includam potrebne qt headerje in napišem, da se mi odpre eno
enostavno okno z enim gumbom.

Problem je, da ne vem kako kdevelopu povedat, da naj linka program skupaj z
qt-mt knjižnicami. Če izberem projekt->možnosti->nastavitve povezovalnika in
odkljukam qt prijavi (pri prevajanju), da nimam qt-ja. Normalno saj imam
qt-mt. In ja imam v /etc/ld.so.conf (al kaj je že) pot do qt-ja in ldconfig
sem pognal.
Aplikacije, če uporabim qdesigner, qmake, make lahko prevedem brez problema,
imel sem pa isti problem pri prevajanju dokler med lastnosti projekta nisem
nastavil tudi:  qt warn_on thread .

Hvala za predloge in pomoč
-Martin