analiza http zahtev

Andrej Lajovic andrej.lajovic at guest.arnes.si
Sat Nov 23 18:12:02 CET 2002

Zivjo!

Danes sem hotel ugotovit, kaj tocno se dogaja pri neki http zahtevi, pa se
mi je ustavilo pri izbiri programa za taksne namene. Rad bi en program, ki
bi mi prikazal samo vsebino paketov v ASCII, brez TCP in IP flagov ter
ostalih zadev. Poskusil sem s sniffit in tcpdump, pa mi ni uspelo z
nobenim od obeh. Prvi namrec na loopback interface-u ne ujame nicesar (?),
drugi pa mi zna vsebino paketov kot ASCII pokazati samo, ce zraven izpise
tudi heksadecimalen dump, pa se to ne celega paketa.

Kaksne ideje?

Lep pozdrav,
Andrej