Katera distribucija?

lenart at opeka.org lenart at opeka.org
Fri Nov 22 15:32:03 CET 2002

Imam naslednje vprašanje:
Doma imam star raèunalnik, ki pa ga ne bi rad zavrgel. Preprièan sem, da bi
lahko opravljal neko koristno funkcijo, vendar ne vem katero distribucijo bi
lahko namestil nanj (vse, ki jih poznam so prevelike). Razmisljal sem tudi o
opciji, da bi ga uporabil kot terminal svojga obstojecega linux strežnika,
vendar bi v tem primeru moral verjetno kupiti EPROM za mrežno kartico (da bi
se boot-al preko mreže).

Zanima me katero distibucijo linuxa priporoèate za naslednjo konfiguracijo:
Procesor : 386 DX-40
Hdd	 : Maxtor 40 MB
RAM	 : 9MB
Graficna : VGA (1MB)