[LUGOS] Programiranje v Lin/Win

Rok Krulec Rok.Krulec at fpp.edu
Fri Nov 22 00:53:09 CET 2002

Java dovoli dostop do RS232 na dokaj visokem nivoju, ce bi rad nastavljal
parametre porta to ne bo slo, RX/TX pa brez problema. Java je tudi edini
normalen nacin, ki ga poznam. Govorim o Java Application, ne o Java Applet
ali kaj podobnega.

Kylix/Delphi, C in vsa ostala sara zahteva razlicno kodo za serijski port,
pri Javi pa ti mogoce uspe napravit samo en binary, ki bo delal vsepovsod.

Rok Krulec

Portoroz/Slovenia, 22.Nov 2002 @ 00:48 CET
http://rok.fpp.edu/