[LUGOS] libqt-mt problem

Bostjan Muller neonatus at neonatus.net
Thu Nov 21 20:20:24 CET 2002

* On 21-11-02 at 20:07 Kostko (kostko at jweb-network.net) wrote:
+----Here quoted text begins----+
[...]
> configure:21777: rm -rf SunWS_cache; g++ -o conftest -Wnon-virtual-dtor
> -Wno-long-long -Wundef -Wall -pedantic -W -Wpointer-arith
> -Wmissing-prototypes -Wwrite-strings -ansi -D_XOPEN_SOURCE=500
> -D_BSD_SOURCE -Wcast-align -Wconversion -O2 -fno-exceptions
> -fno-check-new -I/usr/local/qt/include -I/usr/X11R6/include
> -DQT_THREAD_SUPPORT  -D_REENTRANT  -L/usr/lib -L/usr/X11R6/lib
[...]
> tole misliš ?
+----and here the quote ends----+

Da mislil sem na to vrstico. Sicer mi ni jasno zakaj imas tako kot jo
imas, ker ce uporabljas samo debianove pakete bi pac imel qt include v
direktoriju /usr/include/qt in njegovimi poddirektoriji, v tvojem
primeru pa je configure program ali nasel, ali pa mu je bila podana pot
za qt include datoteke v /usr/local/qt/include, kjer vsaj na Debian
sistemu nebi smel najti pravih include-ov, vendar se v tvojem primeru ne
pritozi, da le-teh ni nasel, ampak rece da ne najde neke specificne
funkcije, ki je tam notri definirana.

Jaz sem si instaliral iste pakete na Debianu 3.0 ter pognal isti ukaz,
kot ga imas ti, le da sem -I/usr/local/qt/include zamenjal z
-I/usr/include/qt, ter sem zakomentiral prvo vrstico kode, ker pac nimam
confdefs.h datoteke.

Preveri, ce imas morda dve instalaciji qt-ja na masini, oz. podaj
configure skripti pravilen direktorij v katerem se nahajajo qt-jeve
header datoteke.

Regards/Lep pozdrav

Boštjan Müller
--