Odg: Re: [LUGOS] Programiranje v Lin/Win

Jelko Urbančič Jelko.Urbancic at gov.si
Wed Nov 20 17:14:57 CET 2002

Za Delphi-Kylix verjamem, da bos resil problem in če ti je vsaj eno orodje
domače, potem zraven ne boš trpel.

C je seveda linuxu še bolj pisan na kozo. V spominu imam da se Kylix
podobno kot z delphijem obnasa tudi s C-Builderjem, upam, da imam prav.
Tega sam nisem preverjal.

Z javo nimam toliko izkusenj, da bi si upal potrditi. Vem le,da je pri javi
vse, kar je kakor koli vezano na strojno opremo problem zase. Mislim, da
moras imeti precej izkusenj z javo, da bi se lotil te variante.

Lep pozdrav!

Jelko Urbančič

Marko Bevc <fonzie at kibla.org>, datum: 20.11.2002 14:30:07

Prosim, da  pošljete odgovor na naslov(e): lugos-list at lugos.si

Prejemnik:  <lugos-list at lugos.si>
V vednost:
Zadeva: Re: [LUGOS] Programiranje v Lin/Win

Hmm, kaj pa pravis na C/C++, Java?!:-)

lp,
Marko
On Wed, 20 Nov 2002, Damjan Stritof wrote:

> Zivjo.
>
> Zanima me, kateri programski jezik naj uporabim za pisanje aplikacije, ki
bo
> tekla tako na Linux in Windows masini. Aplikacija bo dokaj enostavna:
rabim