[LUGOS] Programiranje v Lin/Win

Damjan Pipan damjan.pipan at siol.net
Wed Nov 20 15:38:49 CET 2002

Qt 3 sem uporabil za pisanje diplome in sem ugotovil, da se da
okna delati zelo preprosto - lep interface, pa tudi designer je
se kar v redu. Nobene tezave ni bilo niti s
prenosom na win masino (no mogoce je bilo treba enkrat na novo
narediti Qt projekt), vedeti pa moras, da sem ostalo uporabljal c in c++.
Izredno pocasne pa so knjiznice za branje
z input streama, ene 3x pocasnejse od c++ file streamov. Tako
da bi jaz uporabil Qt predvsem in samo za Okna. Aja, pa GL se da
cisto preprosto integrirati - je potomec QWidgeta.

V drugih komercialnih projektih ga nisem uporabil
zato, ker licenca stane okoli 1500$ in to je samo knjiznica. Potem
pa rabis se compiler, pa razvojno okolje.

Qt 3 drugace ni niti GPL pod Windowsi, samo pod Linuxom.