[LUGOS] kitajscina

Jernej Kovacic jkovacic at email.si
Tue Nov 19 12:48:48 CET 2002

Sicer ne vem, kaj so ti predlagali, za pisanje pa lahko uporabiš Yudit
(<http://www.yudit.org>), ki ti  omogoča, da si sam definiraš
kombinacije tipk, ki naj se preslikajo v določen kitajski (ali skoraj
katerikoli svetovni) znak. Malo poškili v Slovenian HOWTO. Tam je sicer
razložena prilagoditev za slovenščino, vendar si lahko po istem kopitu
pripraviš tipkanje v kitajščini, le glede na število kitajskih pismenk
boš imel nekoliko več dela. Nekaj je narejeno tudi na razpoznavanju
prostoročno (z miško) "narisanih" črk, vendar o tem težko povem kaj več.

Jaz sem si Yudit uspešno nastavil kot opcijski zunanji urejevalnik za
Sylpheed (program za el. pošto), kar se tiče OOo, pa lahko najprej
napišeš besedilo, ga shraniš kot UTF8, ga kot takšnega uvoziš v OOo in
naknadno oblikuješ.